fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

הרמה המקצועית, ההכנה המוקדמת, ההבנה האינסופית במערכות הטכניות והיצירתיות, לעמוד בכל "השיגעונות״ שלי עשו את שלהם. עשיתם עבודה נהדרת
man
רוני רחמים - מפיק
ארנון פז

סטודיו Cutaway – מפיקים וידאו למוסדות וארגונים כבר מאז 1999

אנחנו בסטודיו Cutaway מאמינים שכל עבודה מתחילה ברעיון, עוברת בשרות ומסתיימת בחוות דעת חיובית. לכן כל הפרויקטים שלנו תמיד מתחילים בחשיבה משותפת עם הלקוח, אפיון האתגרים המקצועיים והטכנולוגיים, ומציאת הפתרון המתאים ביותר והתפור למידותיו של הלקוח. אין לנו סל מוצרים קבוע שאותו אנחנו מנסים להלביש על הצורך שלך, להיפך – אנחנו מחפשים יחד את הפתרון שיתאים כמו כפפה לצורך וליכולת שלך.

Print
כאשר מחפשים חברה הכי מקצועית ושגם מוכנה לתת את הלב בעבודה, תמיד האופציה הראשונה שלי לארועים בלייב היא CUTAWAY
man
בטו מאיה, מפיק כנסי TEDx
מפיק כנסים
Web Design

הטכנולוגיה המובילה לשרותך

בסטודיו cutaway מאוד חשוב לנו להיות תמיד בקידמת הטכנולוגיה ולאפשר לכל לקוח בכל גודל להגיע לאמצעים החדשים ביותר שיש בנמצא. היום אנחנו נותנים מענה מלא לכל צרכי הוידאו העסקיים ומספקים תחת קורת גג אחת את כל שרותי הוידאו הדרושים לכנסים מצד אחד, ולהפקות וידאו שיווקי מהצד השני. בין הפתרונות המובילים שלנו אפשר למצוא: צילום כנסים וימי עיון, צילום הרצאות, הפקת סרטי הדרכה וסרטים למטרות שיווקיות, צילום לייב מכל מקום והטמעה של שידורים חיים מקצועיים במגוון פלטפורמות.

היינו צריכים להמיר את המיט אפ שלנו לוירטואלי בהתראה של כמה ימים בודדים, והצוות של שי ליווה אותנו במקצועיות ואדיבות מא' עד ת', תוך כדי שעזרו לנו לשמור ולקדם את מה שהכי חשוב לנו במיטאפים - איכות גבוהה, אינג''יגמנט עם הקהל ומיתוג בולט. ללא ספק ממליצה לכל אחד לעבוד עם Cutaway
girl
נור לי-הראל, מפיקה
EventHandler Productions

השרותים שלנו

Marketing

צילום כנסים והרצאות

בימים בהם כולם מדברים על content marketing ושהתוכן הוא המלך. אנו מציעים לכם צילום כנסים והרצאות כי, הידע המועבר בכנס הוא רב ורלוונטי גם עבור אנשים שלא נכחו.

World

סרטים שיווקיים

כל סרט מתחיל בסיפור, בחיבור ברגש, סרטים שיווקים מופקים במטרה לחבר את הרגש הזה לתחושות של הצופה, ובכלך לחבר אותו למותג ולערכיו. ברגה שהצופה מחומבר רגשית - הוא הופך ללקוח.

E-Commerce Icon

שידורי לייב

ביחוד היום, כשהעולם הגלובאלי מציב בפנינו אתגרים, שידורי לייב מאפשרים להעביר כל מיטאפ לכל מקום בעולם. מבלי לוותר על איכות ושרות ללקוח הקצה ומבלי להוציא הון על לוקיישנים ואולמות.

App Development

סרטי הדרכה

הסרטים שמדריכים את הלקוחות שלכם על המוצר שלכם יכולים להעביר מסר שיווקי, מגבש, מאחד עם המוצר - חשוב שהחוויה של הצופה בסרט כזה תחבר אותו למותג ותספק לו הרגשת שייכות.

Newsletter

שרותי צילום ועריכה

בסטודיו שלנו תמצאו את כל שרותי הצילום והעריכה, באוויר בים וביבשה, הצלמים והעורכים שלנו מנוסים ומקצועיים ויודעים תמיד לספק את השוט המוצלח או הסרט המותאם ללקוח.

_Branding

סרטים לארועי חברה

האתגר: ללמוד את שפת הארגון בזמן הקצר ביותר ולספק לצופים תחושה שהסרט נוצר במיוחד בשבילם. לטבל בהומור הארגוני, לצבוע עם דמויות מוכרות, וליצור חוויה משותפת חדשה לכלל העובדים.